Wednesday, 20 February 2013

JOM BERSAHABAT

~بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ...~ اَلسَّلامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ


Tadi aku sakit kepala dengan hebatnya. Setelah diberi ubat oleh En. suami yg sangat prihatin...maka aku masuk tidur awal. Sekarang...time En. suami dah dibuai mimpi...aku sendirian terkebil2 melayan mata yg semakin segar setelah tidur lebih kurang 3 jam..
Segmen kat atas tu main-main je...tak tau la kalau ada yg berminat...bukan nak tambah follower tp more to bersahabat...
Kalau sudi follow la...Insya Allah aku akan follow semula ke blog kalian...
Hadiah? Tiada....
Segmen ini hanya bagi menambah kenalan di ruang maya...ukhuwwah  berpanjangan yg aku harapkan.

Salam Ukhuwwah untuk anda!

 ~Alhamdulillah~

14 comments:

  1. assalamualaikum wahai sahabat..
    have a nice day today! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. wslm..
      hye dear....
      same goes to u...;)

      Delete
  2. Tambah sahabat ramai ok , jgn tambah musuh no, no,no

    ReplyDelete
  3. yeayyy mari tambahkan sahabat maya boleh tukar2 idea kan. hikhik

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup....
      salam ukhuwwah cik nana...

      Delete
  4. Hari tu ada member poskan satu ayat dlm surah al-waqiah utk mengatasi masalah sakit kepala... lupa plak ayat berapa... karang Eleea gi google ye.

    ReplyDelete
    Replies
    1. mekasih kak...
      huhuhu
      selalu gak sakit pale...

      Delete
  5. Sakit kpla byk pikir nih...don't think so much dear...life is already complicated just make it simple as we can with the aid from Quran n sunnah...

    ReplyDelete
  6. assalamualaikum eleea...selamat bersegmen yer...:)

    ReplyDelete

Tinggalkan jejak anda dengan komen - komen yang membahagiakan buat penyeri hari =)

Thanks~

~THANK YOU~

~THANK YOU~
From Inside Me