Tuesday, 19 February 2013

I'M BACK

~بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ...~ اَلسَّلامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ 

sumber : GOOGLE

=)
Tetiba rasa nak gelak...
Masuk blog macam ada bunyi cengkerik...

Baiklah...aku kini kembali setelah satu assignment berjaya dihantar kelmarin. Masih berbaki 1 lagi sebelum aku mula memfokuskan perhatian kepada proposal untuk tesis tahun akhir.

Untuk makluman...aku baru saha pulang daripada menjalani kursus intensif di USM. Maaf ye...memang tak berkesempatan langsung mahu menjengah blog2 kalian.

Aku hanya punyai peluang untuk bercanda bersama-sama buku yang mencandukan...hanya apabila berada di USM. Kekangan masa bekerja dan untuk bersama keluarga kadangkala agak menekan masa.

Jadi....
Entry ini adalah sebagai pemula bicaraku pada masa - masa akan datang...untuk tatapan kalian yang sudi. Insya Allah...aku akan cuba menelusuri semula cerita2 kalian secara berperingkat...
=)


 ~Alhamdulillah~

8 comments:

  1. ehh baru kembali juga..hihihihi..

    heehehe gdluck sis...banyak nya mahu dibuat...

    ReplyDelete
  2. Selaen berbelog, kita ada banyak lagi komitmen laen. So takpe. Take your tyme. Belog ni sekadar hiburan kut. Takde apa yg terlalu penting. Cuma rindu kat kawan2 belog je la kan? Hehe :D

    ReplyDelete
  3. Lama Eleea menghilang...
    Sangkakan dah merajuk..
    gi kursus rupanya..
    Good luck!

    ReplyDelete

Tinggalkan jejak anda dengan komen - komen yang membahagiakan buat penyeri hari =)

Thanks~

~THANK YOU~

~THANK YOU~
From Inside Me