Thursday, 24 January 2013

PPJJ USM

~بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ...~ اَلسَّلامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ

Aku di USM sekarang. Menyambung intensif. 
Tinggal satu tahun lagi sebelum aku tamat pengajian.


Perlu mengurangkan sedikit masa untuk berblog. Maafkan aku tak dapat ke blog kalian...buat masa ini aku masih belum punyai kesempatan. 


Masa depan sedang aku kejarkan. Impian sedang aku binakan. 


Eh...ini bukan aku....hahaha


Doakan aku seadanya. Mahu menebus kembali DL yang terlepas semester lalu.

p/s : mcm biasa...gambar pakcik GOOGLE yg bg... =)

 ~Alhamdulillah~

4 comments:

  1. Gud luck 4 everything Eleea! Nanti kalau dah capai kejayaan, & then ada masa free untuk blogging. Harapnya kita jumpa lagi. Hehehe :D

    ReplyDelete
  2. semoga berjaya dalam pelajaran...

    Btw jom join Contest yang sangat mudah kat SINI dan menangi wang tunai segera.

    ReplyDelete
  3. gud luck..... semangat mahu kuat tau!!!

    ReplyDelete
  4. time cuti sem la time usm paling jamm sbb pjj.. hehehe..

    ReplyDelete

Tinggalkan jejak anda dengan komen - komen yang membahagiakan buat penyeri hari =)

Thanks~

~THANK YOU~

~THANK YOU~
From Inside Me