Monday, 10 December 2012

PERUT BERBUNYI

~ Bismillah...~ 



Ok...ok...ni bukan pasal lapar. Seriously, aku telah dimalukan oleh sang perut di bilik bos tadi..

Aku tak lapar pun...kenapa tiba-tiba perut berbunyi macam kentut dalam perut...sure semua orang pernah alami...wuwuwu....

By the way...keluar bilik bos tadi terus Google sebab perut berbunyi...cacing itu mitos sahaja okayyyyy....sila abaikan lepas ni...


Kebanyakan hasil carian mengaitkan sebab pembersihan yang sedang dilakukan oleh sistem dalaman perut...maka sebab itu perut berbunyi...huhu...

Tp jujur aku katakan...sumpah...aku malu...siap terfikir jugak sebab cacing..

Huhu..harap bos tak dengar. MALU..

P/S: maaf..tpaksa letak gambar baby cute sebab keputusan carian En. GOOGLE mampu 'menguning' dan 'membirukan' otak serta mata....


 ~Alhamdulillah~

12 comments:

  1. hahaha..apa la..sampai .
    Lapar kot? tapi betul kadang-kadang memang mcm tu. ada juga cakap angin kat perut...

    hihiikk :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la...ada jugak org kata gastrik bagai...kelakar kan...cam ada gelembung gas dlm perut =)

      Delete
  2. selau jugak jadi mcm tu.. kdg2 kenyang sgt pun jadi.. erkk.. penah jadi dalam dewan periksa tp buat tak tahu je lah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe...betul tu...org xdgr tak kisah sgt...bila org pandang dah mula rs serba salah =)

      Delete
  3. Biela ada belajar pasal tu memang sains ada mengatakan bahawa apabila perut itu berbunyi tak semestinya kita lapar...sebaliknya perut kalau perut bunyi tp tak lapar pun itu menunjukan bahawa perut kita sedang mengalami proses pencucian..so betul lah tu....tapi pasal cacing tu biela tak pasti sebab tak beljar lagi so sorry tu je ..
    hihihk
    xoxo,
    biela

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha...cacing tu xde pape pun syg...
      dulu masa kecik2 mama kakak selalu bgtau kalau perut bunyi tu ada cacing...mungkin nak suruh kakak breakfast sebelum ke sekolah...

      p/s : maaf...si kecil ini adik iparku...masih perlu dibimbingi =)

      Delete
  4. salam..

    perut masuk angin tu kot puan Eleea..hehe.. tapi kalo cacing tu kan, cacing yg mcm cacing btul tu ke?

    ReplyDelete
  5. angin la tuu.. perot kosong .. selalu jaga pemakanan ok.. sihat selalu.. :)

    ReplyDelete
  6. bagus la tuh.. perut tgh nak cuci.. hehehe

    ReplyDelete
  7. haha , shiyda pn penah kena cmni , dah la berbunyi plak tu , cuba senyap2 kn bgus . haha

    ReplyDelete
  8. Mcm mesin basuh lak leh bunyik2 huhu

    ReplyDelete
  9. bunyi itu memalukan, huhu..kalau org faham xpe, takot org ingat kita kentut

    ReplyDelete

Tinggalkan jejak anda dengan komen - komen yang membahagiakan buat penyeri hari =)

Thanks~

~THANK YOU~

~THANK YOU~
From Inside Me