Monday, 31 December 2012

FREE COMIC DARI KARTUNIS UBI

~بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ...

~ اَلسَّلامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ

cover komik ubi

Nak download komik free ni?
Sila klik sini
Hehehe...
Aku tolong promote je...
Dah download jangan lupa komen
Bagi perangsang pd Mr Ubi untuk teruskan karyanya... 

Teringat time study dulu...gila kentang sikit dengan magazine UJANG ni sebab ada 
.
.
.


Untuk Mr Ubi :




p/s : taip lelaju sambil pandang kiri dan kanan =p

 ~Alhamdulillah~

13 comments:

  1. same laa ! kite dulu pun peminat komik ujang ni.
    berulang kali baca. hihi

    ReplyDelete
  2. Anak I si Qistina kalau tau ni mesti dia suka.
    Thanks for sharing Eleea.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama2 k.sam..sharing is caring =)

      Delete
  3. sukanya.. nak tgk lah. mesti best kan.. kartunis terkenal tuh

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmg best...xpuas baca...sikit sgt...hehehe

      Delete
  4. is that UBI?
    waaaa i like..
    heheh..

    hepi new year lah kn.

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup dear...ubi tu...hehe
      same goes to you...happy new year!

      Delete
  5. hehehe , CP pown minat gk majalah2 komik cmnih tapi CP lebih minat mangga :D


    hehehe~

    ReplyDelete
    Replies
    1. =) skadar utk release tension...

      Delete
  6. best nyer... dulu remy suka sangat baca aku dia dan volkswagen tu....

    ReplyDelete

Tinggalkan jejak anda dengan komen - komen yang membahagiakan buat penyeri hari =)

Thanks~

~THANK YOU~

~THANK YOU~
From Inside Me