Wednesday, 17 October 2012

SAHABAT BERFANTASI....

~ Bismillah...~



Pernah dengar/lihat planet berlian?
Mahu tahu tentangnya?
Sila klik di sini..kamu pasti akan kagum.

Punyai sahabat yg suka berfantasi amat menyeronokkan...

**sila fahami di sini...fantasi yg aku maksudkan adalah berilusi tentang sesuatu yang positif serta tidak menyebabkan otak menjadi biru atau kuning. Ini amat ditekankan...


Mahu ikuti rangkap perbualan bersama teman wanita fantasiku?

Silakan...aku mahu kamu juga rasai gembira yg aku rasa...hehe... =)


Aku : Mek..jom gi Planet Berlian...
Mek : Ko jgn mengarut boleh?
Aku : Alaaaaa...ada apa Planet Berlian tu...aku bkn ckp kosong..
Mek : Aku bkn tak pcaya..ko nak pergi dgn apa? Nampak gaya tak kebah jugak demam aku...
Aku : Kita naik penyapu terbang mek..
Mek : .... boleh tak cari kenderaan yg aku boleh duduk?
Aku : Ada...tp kena berdiri. Pinjam mesin masa Doraemon...boleh?

Serius..Mek adalah sahabat fantasi aku yg paling sporting...seronok memasang angan2 bersama. Tinggi melangit, namun mampu membahagiakan hari.

Mahu bahagia..sila berfantasi bersama sahabat anda...pasti temui keseronokannya...

p/s: mek..aku shayang kamu... =)


 ~Alhamdulillah~

7 comments:

  1. singgah sini..
    happy blogging yer..

    ReplyDelete
  2. Salam.. Wow very nice blog here.=) Minat jadi model? http://www.aimisyahirah.com/2012/10/perhatian-untuk-talent-model-di-luar.html

    ReplyDelete
  3. Hi Hi salam kenal ea...kalu sempet mampir ke blog aku ya...ditunggu Followbacknya..thank's..salam persahabatan !!

    ReplyDelete
  4. salam kenal ya eelea, gua follow blog kamu .....

    orang malaysia atau orang melayu dari gaya bahasanya khas banget hehehe planet berlian ini elemennya mirip sama bumi ya keren kren, besok aku mau kesana hehe

    ReplyDelete
  5. Salam..hi puan..sihat ke? raya aidil adha katne tahun ni?

    saya setuju la dgn awk, mmg best ada kawan berfantasi ni..tringat masa kecik2 dulu, berfantasi nak jadi 'suria perkasa hitam', 'ultraman'.. hehehe.. take care puan!

    salam aidil adha, maaf zahir & batin

    ReplyDelete
  6. Salam ukhwah. Singgah balas kunjungan =)

    ReplyDelete

Tinggalkan jejak anda dengan komen - komen yang membahagiakan buat penyeri hari =)

Thanks~

~THANK YOU~

~THANK YOU~
From Inside Me