Tuesday, 16 October 2012

AWALNYA AZAN!

~ Bismillah...~



Maafkan saya...maafkan saya...

Da lama tak update. Busy kah? 

Agak juga!!

Semester baru sudah bermula...merangkak semangat mencari bahan di library..tapiiiii..tak mula juga proses menyiapkan tugasan.
Aduhaii malas...sila pergi jauh dr hidupku. AMIN.

Semalam..sdg seronok menyiapkan tugasan rutin di pejabat dengan diiringi muzik2 segar dr siaran ERA.....Tiba2....

Allah Maha Besar
Allah Maha Besar
.
.
.


Jam di PC aku kerling...Aku sedikit kaget. Masya Allah...baru pukul 12.02 tghari ke?...Awalnya azan Zohor?

"Azan ke?"
"Radio mana tu?"
"Biar benar?"
"Takutnya..."

**antara suara2 yang kedengaran...aku termenung sekejap..

Email suami masuk di inbox...setelah diperjelas...
.....memang la azan awal... siaran ERA fokus pd K.Kinabalu.

Haisyhhhh...mujur diperjelas. Kalau tidak mahu aku pengsan mendengar azan Asar apabila dilaungkan 2 kali bg kawasan yg sewaktu dgnnya...

ALAHAIIIIII....

p/s:Utk makluman...aku di Putrajaya...



~Alhamdulillah~

4 comments:

  1. hahahaaaa... this funny dear.. u made my day yg tgh angry2 nih ngan org opis.. huhuhuhu ;-)

    ReplyDelete
  2. @faiz
    Hehe..pening jap mkcik..

    @beauty
    Alhamdulillah...hehe

    @pak din
    Kannn..hehe

    ReplyDelete

Tinggalkan jejak anda dengan komen - komen yang membahagiakan buat penyeri hari =)

Thanks~

~THANK YOU~

~THANK YOU~
From Inside Me