Tuesday, 28 August 2012

BLOG WALKING

~ Bismillah...~ 


Ekceli aku suka jugak jln2 dekat blog org lain...kdg2 jd silent reader...kalau aku yakin sesuatu topik tu memang aku boleh masuk aku letak jugak komen2 yang ringan...

Tadi jalan2...& terjah satu blog member ni ~ BUASIR OTAK...nampak tak?...nampak tak? Haaa...dia promote blog aku...thanks Mr. Noob...blog Mr Noob ni pun boleh tahan jugak...byk info & pandangan luar biasa yg beliau ketengahkan.

Dan sila juga jengah pada komen2 yang tertera...hehehe...macam2 persepsi lelaki pd kaum hawa. Makanya....menjadi diri sendiri adalah lebih baik drp cuba untuk menjadi orang lain...tak gitu??

SEKIAN

 ~Alhamdulillah~

5 comments:

  1. Rajin plop pepagi berblog deh....hehe

    ReplyDelete
  2. untungla ada orang tolong promote.huhu

    ReplyDelete
  3. @Jiji
    Harus la
    hehehehe

    @Skulluv
    alhamdulillah...thank you for coming here & do come again =)

    ReplyDelete
  4. sudah folo kamu! hihiii selamat hari rayo!

    ReplyDelete
  5. @kocix
    tq dear...
    eyyy...sukeee...cam najwa latiff la dia =)

    ReplyDelete

Tinggalkan jejak anda dengan komen - komen yang membahagiakan buat penyeri hari =)

Thanks~

~THANK YOU~

~THANK YOU~
From Inside Me