Tuesday, 29 May 2012

KISAHNYA~

~ Bismillah...~
( Sila baca dengan nada yang amat lemah dan dengan penuh perasaan malas... )




Huhuhu...penat! Dua kali ulang alik ke tapak meletak kenderaan gara - gara kehilangan memori sama ada aku telah mengunci kenderaan atau belum. Sedih bukan. ini semua kerana BASEMENT CREEPY yang penah aku ceritakan dulu.

Cukuplah dua sekali tersesat. Tidak mahu pisang  berbuah berkali - kali aku ambil langkah selamat untuk meletak kenderaan di tapak kenderaan yang dikhaskan untuk orang awam. Jauh?....ya memang jauh tapi .... aku terpaksa....

Huhuhuhu...sangat sedih... 

 ~Alhamdulillah~

7 comments:

  1. Lain kali check betul2 dah kunci ke blum kete tu..kang ilang tak pasal2..huhu :D

    ReplyDelete
  2. @Elysa
    Da check dear =) thanks for concern =)

    ReplyDelete
  3. wan pun selalu gak macam tu.

    terpaksa jalan kat kereta balik.
    heheh.

    kena selalu ingatkan.

    ReplyDelete
  4. salam..kene katne ni eleea? takpe2, len kali sblm grak tu..try tgk n hapal tmpat lea parking tu ok? hehe.. take care

    ReplyDelete
  5. sometime people make mistake and sometime keep to make mistake . chill ok

    ReplyDelete
  6. @Syazwan
    Hehehe...sedeh kan...

    @Aizat
    Hapal da...masalhnya masuk ikut lain...kang kuar kena pusing belah lain...terus lost -_-II

    @Izwan
    Thanks =)

    ReplyDelete
  7. sabar2 bende ni selalu terjadik.yg pasti kereta selamat

    ReplyDelete

Tinggalkan jejak anda dengan komen - komen yang membahagiakan buat penyeri hari =)

Thanks~

~THANK YOU~

~THANK YOU~
From Inside Me