Tuesday, 8 May 2012

KAMU!!

~ Bismillah...~


Mana letaknya harga diri kamu?
Mana letaknya kesopanan kamu?
Di mana perginya kelembutan kamu?
Di mana?


Apa kamu buta hati?
Perlukah kamu hipokrit lagi?
Apa kamu mahu mejadi seperti ‘dia’
Yang pernah dulu selalu kamu cerca

Apa salah aku pada kamu?
Apa silap perilaku aku pada kamu?
Apa rendahnya aku di mata kamu?
Sehingga kamu meminggirkan aku?
Yang jarak aku hanya tidak kurang seinci dari kamu?


Cukup
Tak perlu kamu jawab
Aku tak perlu kamu
Cukup dengan teman – teman yang memahami aku


Nyatanya
Cukuplah Allah sebaik – baik pelindungku



 ~Alhamdulillah~

4 comments:

  1. "Akuuu maafkan kamuuu".... =p

    ReplyDelete
  2. iNCiK sUaMi~
    Erkkkk...apekah? =p

    ReplyDelete
  3. cam frust jer ayat...calm down, calm down.

    ReplyDelete
  4. @Mr faiz~

    Tak frust...bengang...hehehehe

    ReplyDelete

Tinggalkan jejak anda dengan komen - komen yang membahagiakan buat penyeri hari =)

Thanks~

~THANK YOU~

~THANK YOU~
From Inside Me