Saturday, 12 May 2012

....KECEWA....

~ Bismillah...~


Dalam hidup, kebiasaannya aku akan cuba memberikan kepuasan yang maksima kepada insan - insan yang berada di sekelilingku biarpun akhirnya memakan diri.

Adakalanya, sangat sakit untuk diterima apabila berada di tengah-tengah konflik antara kehendak diri dan pengorbanan yang terpaksa diberikan untuk kepentingan orang lain. Selalunya aku tidak sekuat mana. Walaupun wajah masih mampu memberi senyum terpaksa acapkalinya. Di akhir hari aku hanya mampu termenung mengenangkan perlbagai perkara yang selalunya aku siakan untuk memuaskan hati semua.

Aku tidak cukup kuat.

Terima kasih kepada sahabat sejati terutamanya Pn Nik Ainna yang selalu berada di samping. Sudi mendengar saat aku terluka dan memerlukan seseorang untuk menenangkan hati. Juga buat Pn Nurul Hasanah, yang adakalanya dapat 'sense' bila aku dalam keadaan yang genting.

Mahu menulis banyak, nyatanya otak sudah beku. Hati sedang pilu. Aku mahu lari dari belenggu ini. 

Mampukah?

p/s : lebih kecewa apabila ada yang tidak mahu mengerti ~ maka aku kembali pada yang SATU...hanya pd Dia tempat ku berlindung....

 ~Alhamdulillah~

3 comments:

  1. smoga diberi kekuatan dariNya.. bnykkan bersabar k.. ^_^

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

Tinggalkan jejak anda dengan komen - komen yang membahagiakan buat penyeri hari =)

Thanks~

~THANK YOU~

~THANK YOU~
From Inside Me