Wednesday, 14 April 2010

BLOG....BLOG...BLOG

~ Bismillah...~

Alhamdulillah...diberi ksempatan berblog semula...
Setelah blog lama usang berhabuk & tidak dikemas....
Huhuhu
Thanks to Ann yg sedarkan saya....
Thanks to Cik Nik yg bgitu mmberi sokongan
Aku akan brusaha...wiewuuuuuuuu...
Rindu nk jadik writer balikkkk....
Hehehehe

p/s : Pada masa ini juga sdg berchatting dgn Cik Nana yg somey sntiasa =D & sdg mnunggu kpulangan Cik Nik ke Kuantan....esok bekpes sama...yiehuuuuu!!~

Ihsan : Flickr.com
~Alhamdulillah~

3 comments:

  1. salam..dear,,,,,
    sangat seronok tengok ko kembali ke alam penulisan..itu minat k0 kan? kan? kan?
    heheheh..well, thank's bebanyak untuk dinner malam tu...sangat sodap walopon kekurangan keju..hahaha...
    lenkali, turn aku plak melanja ekkkk...
    next, kita dinner kat old townnnnnn...
    yiehaaaaaaaaaaaaaaaa..

    ReplyDelete
  2. ops...1 agi, ko mula blog nih pada anniversary wedding aku....mmuackkks

    ReplyDelete
  3. hehehehe...orait cik nik...aku memam shayang sama kamo juga =D

    ReplyDelete

Tinggalkan jejak anda dengan komen - komen yang membahagiakan buat penyeri hari =)

Thanks~

~THANK YOU~

~THANK YOU~
From Inside Me