Saturday, 27 June 2009

Di Sini Aku...

gambar : ihsan flickr.com

Perghhh...lama gila tak berceloteh kat sini...
Kenapa?
Jawapannya...aku tertekan...
Hehehe...

So...yg dh lepas tu...biar je lah...
Malas nk pikir...
Life must go on...

Aku bangkit sendiri...
Tak perlu ' mereka ' yg semakin kurang aku sukai...
Nampak cam banyak je org aku tak suka...

Iyer...memang!!!...
Kenapa?
Kamu juga benci aku?
Perdulikan...

Aku yg jelik di mata ' kamu ', aku yg hina pada pandangan ' kamu '...
aku yg langsung tidak ' kamu ' nampak...aku yang terasa dipergunakan oleh ' kamu '...
Biarkan...


Janjiku...
AKU TETAP AKU...

Dan ' kamu ' serta ' mereka ' itu...
Terus dan tetaplah dengan dirimu...
Peduli apa aku!


**...anda pernah melakukan kesalahan padaku kah? jika tidak mengapa mahu terasa????????...sendiri mahu ingat!!!

6 comments:

  1. huhuhu...
    tak paham..
    adoyaiii :P

    neway..
    welkem back

    pecer..???
    lama tk dgr citer
    SMS tkder...kol pn tkder
    wazzzapppp

    ReplyDelete
  2. wahhh..luahan hati npak...x per..x per..luahkan..luahkan..

    ReplyDelete
  3. masalah rumahtangga ker??hehe
    yayaya..Life must go on like you said..=)

    ReplyDelete
  4. lamernye tak hapdet...
    hapdet la wei..windu nak baca isihati ko...

    ReplyDelete
  5. lamernye tak hapdet...
    hapdet la wei..windu nak baca isihati ko...

    ReplyDelete
  6. last updet on June...

    ke mana menghilang?

    Jaga diri dan selamat berpuasa :)

    ReplyDelete

Tinggalkan jejak anda dengan komen - komen yang membahagiakan buat penyeri hari =)

Thanks~

~THANK YOU~

~THANK YOU~
From Inside Me