Monday, 27 April 2009

Jodoh Bergolek...


Hahahaha...
Sgt lawak...
Td aku kol Mama...
Ttiba Mama kalut bertanya suatu mende...

Mama : Ada tak sape2 carik awk kat sana...

Aku : Tade...nape?

Mama : Ah...tade pape la...sj je Mama tnya

Aku : Nape Ma? Sape carik? ( aku igt ke sdara )

Mama : Xdela...kalo xde org carik xpela...

Aku : Sape Ma? Gtaula...( aku cuak sbb takut org bank carik...walaupun aku tade hutang yg byk..miahahaha )

Mama : Xdela...ada org ni...dia nk kenal dgn awak....bla...bla...bla...mak dia tnya...bla...bla...bla...dia pmalu...bla..bla...bla...keje kat bla...bla...bla...pemain bla...bla...bla...dia ddk kat bla...bla..bla....dia soh Mak dia carikkan...bla...bla...bla...

Aku : Hahahahaha....errr...Mama bg no tepon org ke? ( adoyaiiiii )

Mama : X...Mak dia je...amik nama awk...keje katne...dia xkn dtg dkat...dia tgk dr jauh je la agknya...

Aku : Hahahahaha

Ok..cut it off...

Masa tgh taip entry ni...aku tgh gelak tkekek2....
Ekceli aku byk keje sbnarnya...
Tp aku xleh tangguhkan ini....
Sgt lawak...
Sblum ni tade org pndang aku pun melainkan Dia....
( bygkan d tgh2 ksibukan org ramai.....dlm bjuta2 org kat dunia...Dia terlihat akan aku yg sekerdilnya d antara wanita2 lain... )
Owhhhhh....tharunya aku
Hehehehe...
Sila jelesss

Hehehe...
Da la...
Aku tak berminat...
( Aku loyal k! )
Sijil kursus kawen aku da dpt...bahagia sesangat...hehehehe
So...waitin 4 d next step....
Insya Allah...

p/s : aku rasa la td Mama kecik ati la dgn aku...sbb aku gelak je spjg dia bcerita...Sorry Ma...org xley thn gelak...hahahahahahaha...adoyaiiiii =p

14 comments:

  1. dah buat frem ker Sijil Kursus Kawin tu..hehehe

    congrats krn mnjadi seorang yg loyal...keep it up :)

    * emmm...bila nk makan nasik minyak ni erkkk

    ReplyDelete
  2. ~Bro CM~
    Wahhhh perliiiii
    haih...Bro ni...sama cam Bro Kreuger...
    Soklan cepumas nih...mmg dr anda ber2...hahahaha ( abg2 aku ni mmg...~ =p )

    Insya Allah ada rezeki...
    Doa2 kan ye...
    =D

    ReplyDelete
  3. hm... ok pe ade yang suke... jgn milih sangat nanti...
    ehekehek(te'sedak lak...)
    ...........

    ReplyDelete
  4. wah da amik sijil kawin ek?
    pastu ape lagi?
    cpat2 ar kawin ellea..
    awk tu dah ar asik sedih jek..
    xmo sedih2 ok??

    kalau dah jodoh dan ade rezeki tu, x kmana la, jgn riso ok?

    sy doakan yg terbaik untuk awak.

    amin amin ya rabbal allamin

    ReplyDelete
  5. ~EZAD~
    Huh...tsedak eyh...meh sini nk libas2 blakang 2...hahahahaha...aku xmmilih r en ezad....cuma aku suda punyai calon...=)

    ~AIZAT~
    Hehehe...mekasih la en aizat...tlg doakan utk saya...
    Insya Allah...kalo jodoh xkemana....
    juz masih wat perancangan sepatutnya =D

    ReplyDelete
  6. wah...

    ana jugak x amik2 lg kursus kawen...

    nak kawen jugak...

    hahahha

    ReplyDelete
  7. "nakkan seseorg x semestinya kte dpt, dh dpt x semestinya kte punye, ble kte punye x smestinya akn bsama, ble dh bsame jgalah ia dgn sbaik2nya...!!"

    ReplyDelete
  8. ~ANA~
    Haaaaa...amik cecepat eyh....
    kawen la anda sebelum mak pak anda mengawen kan anda...
    ley cenggitu?
    ahaks....

    ~SIS LIA~
    Hmmmm...
    Tttiba rasa takut...
    Moga2 Allah ciptakan cinta dia utk i ;)
    Insya Allah

    ReplyDelete
  9. renjis renjis di pilis...hehhe hehhe

    ReplyDelete
  10. ~13 MAY~
    Urk...
    xready lagi la...
    owh...TIDAK...
    bukan skrg...
    hahahahaha

    ReplyDelete
  11. elo... hehehe.. lawak seh entri hang ni. tapi syukur le... ade orang mencarik... eh eh eh.. hari tuh dengar kate dah pg mengusha cincin.. per cer?

    trgantung plak citer tuh laa...
    sila reply please... hehehe~

    ReplyDelete
  12. ~Bro Azman~
    Cincin bli da...
    Dua skaligus...
    risik ngan tunang...
    kalo ikutkan ari2 parents soh 2nng 1 Mei ni...
    Pas2 xjadik...ada hal sket dphak llaki...ewahhhh

    =D

    Insya Allah..ada rzeki hjg taun nihhh...ekekekek

    ReplyDelete
  13. owh...sy jeles~!!nk kawen gak :D

    ReplyDelete
  14. ~Cik Afeera~
    Da ada calon?
    Kalo suda...langsungkan saja...
    Yiehaa
    =D

    ReplyDelete

Tinggalkan jejak anda dengan komen - komen yang membahagiakan buat penyeri hari =)

Thanks~

~THANK YOU~

~THANK YOU~
From Inside Me