Thursday, 30 April 2009

Award Dr Bro CM ~ FRIENDSHIP AWARD


Mungkin aku manja ( eh!! ) ..atau mungkin aku yang mudah perasa...

Dek kerana perasaan ini...

Aku hapdet utk 2 entry terus....
Aku dpt award dr Abg aku sorg ni ~ Bro CM...
...( lg sorg abg aku... Bro Kreuger )

~ Perasan kah aku?
~ Pedulikkan!

Mekasih Bro...
Bro CM ni mmg baik ati...
Seswai dgn kerjayanya ( huh...seb bek x t'reveal...hahahaha )
Aku da jumpa dia face 2 face...
Sgt peramah juga suka mmbantu...
Selaku senior aku d USM beliau telah juga meminjamkan bukunya utk aku photostat...
Baek an dia?...

So bkawan la dgn dia...
Bertemu muka la dgnnya...
Kamu akan nampak kbaikan dr sinar matanya...

Owh ya...sepekara lagi...
Kalo ikut pemerhatian aku...
Dia juga sorg yg kuat berusaha...

Dan juga seingat aku...
Dia tidak merokok...
Dan itu juga sbg mata tmbahan baginya...
Cik Ryehanna...kamu xperlu risau utk ini...

Hahahaha

Cukup utk menenagkan kesedihan...
Aku mau berhenti di sini...

Utk Bro CM...
Terima kasih sekali lagi utk ini...
Aku sangat menghargainya...

dan aku panjangkan ia kpd 10 penerima ini:

* sickchild ~ aku da anggap bdk tecik tomey ni mcm adik aku kat blogsphere nih...

*aizat ~ yg rajin bg aku smngat utk sllu hapdet blog...

* ezad ~ yg lately rajin namanya tertera kat shoutbox aku...

* juki ~ tetiba aku rajin jengah blog dak ni sbb kagum dgn hasil keje n ilmu dia...haihhh~

* afeera ~ pnah lelawan dgn dia utk nek ranking jadik top komentar tbyk kat blog Bro * Kreuger...hahahaha

* cik choki ~ aku juga kagum dgn insan ini...

* anaz ~ juga rajin jengah kat blog aku

*dazz ~ sbb skang blog dia da makin tomey

* nancy ~ sbg smangat utk trus bblogging...

8 comments:

  1. Yeyeh yeyeh, dapat award..
    Time kasih gak diucapkan kerana bagi award ni..

    huhu,take care eleea;)

    ReplyDelete
  2. ~AIZAT~
    Hoooo...sama2...
    =D
    U take care too....

    ReplyDelete
  3. uiii...malu arrr [muka merah ni..]
    wat special entri plak =]

    jgn laaa puji lebey2
    kira smua yg ada pd diri CM tu..
    biasa2 saja...yg sedang2 jer...heee

    psl sama2 study tu kan..
    CM selaluuuu berangan..
    kalo laa mmber2 blog
    ramai yg study sama...or jadi junior kat USM...kompemmmm CM wat kelas tusyenn...wakakakak
    peh tu kan...Kreuger kita lantik jadi Class Rep...besttttt kann
    abis study plak kita sama2 makan meehoon sup kat Cafe Bakti Permai tu...aduihhhhhh

    tapi kan...ada satu statement yg Eleea wat tu tk berapa betul laaa...tahu kat Kreuger sure dia kata CM ni hipokrit...heheheh
    bab merokok tu laa...xceli I'm a smoker too...mild smoker, cuma CM jarang merokok bila bersama org yg tak merokok...kn respect non-smoker gituuu... =)

    semoga award ni sedikit sbnyk mengubat kedukaan hati di kala ini.... ;)

    ReplyDelete
  4. ~Bro CM~
    Hahaha...
    Ok gak idea kelas tution 2...
    Bro Kreuger kan hebat dlm bab influence org...msti dia nak nyer jawatan 2...hehehehe
    Mee hoon sup 2...mmg class....
    =D


    Laaaa...sala statement ke?
    Xkisahla...
    Respek ( smpai tahap xisap okok ) 2 pun da kagum sg2...

    Tengkiu soooooo much...

    ReplyDelete
  5. hehehe...thanx sis.....nnti sy ambk ek...nk g ngajar ni~ huhu....da wendu ngan kerenah2 derang sume =))

    ReplyDelete
  6. Aaaaa... br je nk tny ttg bab merokok tu... heheh...

    sbb rasenya CM memang merokok.

    Ooo... mild smoker je eh? bagus la cenggitu.. :D

    ReplyDelete
  7. ~CIK AFEERA~
    Okies...

    ~JOEGRIMJOW~
    Iyer...mmg best... =D
    Selamat Dtg...
    Thanks 4 visitin'

    ~ANA~
    2 la...tkabur jap pndagan eleea ms jmpa Bro CM...
    Rupanya xmerokok tnda hormat pd org yg xmrokok...
    Bagus an..an.. =D
    Kita doa je la Ana...
    Lelama benti la 2...
    hehehe

    ReplyDelete

Tinggalkan jejak anda dengan komen - komen yang membahagiakan buat penyeri hari =)

Thanks~

~THANK YOU~

~THANK YOU~
From Inside Me