Wednesday, 11 March 2009

AIR OH AIR!!!!!!

Taik kucing tul!

Aku tak faham apa nk jadik dgn daerah tpt aku menetap skang nih...
Air asik xde je...
Tensen aku...
Bkn aku xbsyukur...aku pun tau ssuatu hal yg blaku mmg xleh dijangka...
Tp...tlg la fix kan prob nih dgn sgera...

Dgr2 hal ni mcm da msuk Dewan...
Masalah smpai skang xselesai...
Aku yg ddk tgh2 bndar ni pun kena tmpiasnya...
Bkn ddk kat hulu nk wat hal xde air camnih...
Org kat hulu pun bmewah2 dgn air terjun, ank sg pe sume...

Marah tul!
Tlgla...aku dah nk tmuntah dgn jnji2 manis pe sumer nih...
Jgn pndai ckp...
Kbajikan rakyat tlg jaga...

Sape mkn cili...sila rasa pedas!
AMPES....

AKU NAK MANDI LAAAAAA.....

9 comments:

  1. haha aku cam pna tgk je gamba air terjun ni.
    kat tranung ni aku ase.
    hahahaha.
    busuk!

    ReplyDelete
  2. ~ENY~
    eh...sala la...
    hehehehe...
    bkn kat trg...
    mandi da pun..
    mndi kerbau...=p

    ReplyDelete
  3. cian,abih cane awk mandi?
    xpe2, nati awk usulkan ar bende ni kat TV3 ke, parlimen ke..hehe..
    take care..

    ReplyDelete
  4. hahaha...omak aku pon baru tfn semalam ngadu kat umah takder air...
    malam2 pakat mandi kat depan umah bawah pokok jambu!!!!

    ko p lah mandi kek sungai tepi hotel vistana tuh...muahahahahha...

    ReplyDelete
  5. ~aizat~
    mandi camner?
    uuuu...cebok air...mndi la...
    hehehe...
    jimat2 je la aizat...
    tp pg ni alhamdulillah...
    air ada da...
    syok mandiiii
    =)

    ~nik~
    Hehehehe...
    ok la 2...ada gak smber lain...
    sib bek rmh aku ada takung air...
    hrp2 pasnih xjd lagi camni...
    selak la aku kat sini...

    tpi vistana?
    jaatla ko...
    errr...tp kalo ko g dulu...
    aku join kot...
    hehehehe
    =p

    ReplyDelete
  6. cik eleea....awk tadah jer air ujan..kan skrg ni musim ujan..leh gak simpan air ..huhuhuu...

    ReplyDelete
  7. ~anaz~
    betulx3...
    tp kat sini kering kontang...ujan lama da xtrun...
    huhu...

    ReplyDelete
  8. uish... garangnyer makcik nih,..

    ReplyDelete
  9. ~Adzril~
    Heheheeh...i panas ati, pns bdn time 2...
    Yela...nk mndi xde air kan...
    Jdla mkcik yg garang...
    Skang sdh ada air...
    Bdn da sejuk...
    Jadik awek yg cute...
    Miahahahaha

    ReplyDelete

Tinggalkan jejak anda dengan komen - komen yang membahagiakan buat penyeri hari =)

Thanks~

~THANK YOU~

~THANK YOU~
From Inside Me