Friday, 9 January 2009

HASIL PERANG!

Aku tau gambar ni gambar lama...tp hati aku mcm disiat2 tgk gambar ni...cuba korang bayangkan kita di tempat budak 2...alangkah kejamnya peperangan.....











"Ya Allah!! Sebagaimana Engkau Pernah menghantar burung-burung ababil menghancurkan tentera bergajah Musyrikin, maka kami memohon kepada mu Ya Allah....... . turunkan lah bantuan mu kali ini kepada orang orang Islam yang menderita, hancurkanlah rejim zionis..amin. ..."

(Lalu bacalah surah Al Fil / membayangkan kehancuran tentera Yahudi - dengan Izin Allah)




13 comments:

  1. sbg satu tindakan kolektif, CM dah anjurkan solat hajat di 8 buah masjid serentak lepas solat Jumaat tadi....semoga Allah "mendengar" rintihan kami...amin.

    ReplyDelete
  2. eleea..ko sedekah doa jer ker ?
    harta ko yang menimbun tuh tak nak sedekah ker ?
    ekekekekkkk-nik

    ReplyDelete
  3. ~nik~
    alamak aiii...sedekah harta aku mea?kayanya aku =p

    ReplyDelete
  4. ~Bro CM~
    Alhamdulillah...semoga usaha Bro dberkati...sedih tgk tv skang ni...xsanggup!

    ReplyDelete
  5. bagik r baby mYVI ko tuh..
    leh diorang wat perang ganti keta kebal..ekekekekkkk-nik

    ReplyDelete
  6. ~nik~
    Arghhhh....ko jaat nik...jaat sgt2...mencikk.... =p

    Errr...jom gi sana nak ...jd sukarelawan...

    ReplyDelete
  7. g saner ???
    erk,nanti aku tanyer laki aku yekk...nak kena dapat izin somi dlu..-nik

    ReplyDelete
  8. ~NIK~
    PERGHHH...bisa seh...ahaks...ahaks...

    ReplyDelete
  9. jahanam btol ar israel ngn amerika ni kan?? emm..bagus2..doa banyak2.amin amin ya rabbal allamin..

    ReplyDelete
  10. ... Bagus-bagus.. kita sedarkan semua umat islam ngan buat sesuatu.. jangan cuma sedar jer tapi senyap jer.. jom kita doakan kesejahteraan umat islam palestin..

    ReplyDelete
  11. ~aizat~
    Amin...

    ~NAZZ~
    semoga cepatla keadaan ni berlalu..Insya Allah. AMIN

    ~ SELAMAT BERBLOG ~ =)

    ReplyDelete
  12. aku sangat simpati dengan mereka...

    ReplyDelete
  13. ~Faiz~
    Hmmm....sian kan...harap2 la Malaysia xjd seperti ni

    ReplyDelete

Tinggalkan jejak anda dengan komen - komen yang membahagiakan buat penyeri hari =)

Thanks~

~THANK YOU~

~THANK YOU~
From Inside Me