Tuesday, 18 November 2008

Award Pertama! YEY....


Syukur ke hadrat Illahi...dgn limpah & kurniaNya..hari ini aku telah mnghabiskan kursus di Taman Negara, Jerantut, Pahang...


Balik2 td...dlm penat yg masih lum hilang...terus capai lappy dgn boband...esement wiki due pd hari ini. Alhamdulillah...selamat. Hanya kuiz politik yg xsempat berjawab gara2 kes xperasan!...Aduhai...

Hari ni happy sgt2...pas kursus td dapat sijil. Tambah happy lagi...baru je jap ni td usha fav blog. Xsangka sgt2...rupa2nya ada sesuatu yg menanti aku kat sana...

Dengan sengih yang xlekang dr mulut...aku memaklumkan...yg aku dpt award dr Bro Kreuger. Mekasih sesgt eik Bro. Alahai...santik sgt2. Buat ptama kalinya sjak aku bergelar penulis blog ni, aku dapat award. Terharu sgt2. Dulu aku sllu igt blog ni milik aku sorg2. Aku pun xdela rajin mana. Hilang kawan dlm blog pun penah dsbbkan blog 'bsawang' ( lama tinggal ) masa gi register utk jd pelajar tua ( PJJ ~ USM )...sedey sgt...

Dengan kahadiran award ni yg mewarnai blog aku...secara xlangsung semakin menambah seri pd blog aku & semangat utk aku terus mmberikan komitmen pd dunia blog nih...

Akhir sekali...setinggi2 penghargaan aku ucapkan pd Bro Kreuger yg byk mmberi sokongan & tnjuk ajar, xlupa gak kengkawan lain2 ( yg ada maupun yg xde blog ) yg sudi jengah blog ni...antaranya...Abang, Bro CM, Kak Lia, Nik ( follower baru ), Cik Afeera, Dazz, Aizat, Encik 13May, Shah~Aril & kwn2 lain yg namanya xdisebutkan disini.


So...atas amanat pemberi award...dgn ini aku nak pass award ni pd :

* Blog Tomei

* Blog Aizat

* Blog AkuSorang

Thanks byk2... =)

12 comments:

  1. ya Allah..thanks la bagi award ni ye cik eleea..mekasih banyak2

    ReplyDelete
  2. ~aizat~
    K...ekceli Blog korang sume byk mmbantu...1st kenal blog pun drp blog2 korang ni gak... =)

    ReplyDelete
  3. untuk aku tadak award ker??
    wakakakakakaaaa...
    pe2 hal, thanks coz sanggup amik aku jadik salah sorang KENGKAWAN ko walaupon aku agak biol...
    itu award yang paling tak ternilai buatku...
    hahahaahaaa...

    p/s:erkkkk,apa aku merapu di pagi2 yang brutal ini?? - nik

    ReplyDelete
  4. ~nik~
    ko nak award 2 ke cyg...?
    Alahai...hamik la...
    kang aku kasik ko lak yg xtau mana nk letak...nk tepek..ngiahahaha...

    t la...bila Bro Kreuger 2 da ajar cara nk reka award santik camni...aku watkan 1 award utk pembaca blog yg xde blog utk ditempek di PC memasing...

    Aku namakan Award Pembaca Terbest...ngiahahaha

    ReplyDelete
  5. tq..tq...
    clap..clap....dengan bangganyer aku menepuk tangan ku sendirik-nik

    ReplyDelete
  6. ~nik~
    Wei...ngulor eh? bos ko mane hah?
    Aku report...REPORT...
    ( smbil mnepuk2 tgnku sndirik juga... )
    ngiahahaha...

    ReplyDelete
  7. bos aku busy kat ipoh...
    aku ler jadik Ketua Cawangan hari nih...
    kuikuikui..seronoknyer....
    weh, tulis lah lagi.leh aku kondem lagi...
    nak lagi..nak lagi..nak lagi...-nik

    ReplyDelete
  8. ~nik~
    ewah...ewah...
    jap...aku tgh pk entri baru r nih...
    pas2 msti nyesal r ko baca...
    ngiahahaha =p

    ReplyDelete
  9. oh yeahh!!!
    dapat award!!
    haha
    sonok gile.
    wink2 tenkiuuuuuuu

    ReplyDelete
  10. Congratulation! my dear...

    ReplyDelete
  11. ~SICKCHILD~
    Oraitttt...no prob dear... =)

    ~13MAY~
    Hehehe...macih...macih

    ~ABANG~
    Goes 2 u 2...kita share k dear...ahaks... =p

    ReplyDelete

Tinggalkan jejak anda dengan komen - komen yang membahagiakan buat penyeri hari =)

Thanks~

~THANK YOU~

~THANK YOU~
From Inside Me