Friday, 31 October 2008

Kad Bestday Dari Bro CM


Bertuahnya badan!.. Aku dapat kad bestday dr Bro CM. Baiknya hati dia kasik kad kat aku. Ekceli ni 1st time aku sambut bestday di blog snirik...bahagianya hidup...ehehehehe.

Tpkan...aku rasa kalo bestday aku xsama bulan dgn bro CM ni...lum tentu aku dapat bermegah dgn kad yg dia kasik nih...ngiahahaha...

Mekasih bro CM.. mekasih sume2 yg turut sama mnymbut bestday aku...mekasih atas wish2 yg dismpaikan secara lngsung ataupun tak...geng2 bloggers len yg sambut bestday bulan Oktober ni...May Allah Bless...

3 comments:

  1. komen aku tadik hilang ke ni?
    aduih...

    Ok lahh... nak wish gak
    Happy birthday...

    hamboih hamboih... kongsi bday degan
    CM lagik tuh kan... ekekeke~

    Selamat panjang umur... dah tua dah
    upenye EleEa ni kan... muahaha

    Kreuger®

    ReplyDelete
  2. ~Bro Kreuger~
    Mekasih r byk2 Bro...adiah aner?muekekek

    Kongsi bestday jer...Bro CM buleh adiah pun bkn share dgn eleea. hehehe =)

    ye...selamat sumenya... =D

    ReplyDelete
  3. halamak...tempek kat sinik plak...sib baik tk frem boh kt opis *malu siot dgn hasil tgan yg konon2 kreatif tu

    ReplyDelete

Tinggalkan jejak anda dengan komen - komen yang membahagiakan buat penyeri hari =)

Thanks~

~THANK YOU~

~THANK YOU~
From Inside Me