Monday, 6 October 2008

Blog List

Tadi aku jenjalan kat blog kengkawan

Mr Azman aka
Kreuger
CM
SickChild ( yang ku entrykan sbg Blog Tomey )
Tiqah
Aunty Lah
Aku Sape
Aizat

dan kesemua blog yang ada disenarai Blog - Blog Best aku...

Ada 2/3 Blog yang telah kuhapuskan kerana blog2 mereka tidak lagi dapat ku trace di mana - mana...

Juga ada 2/3 blog telah kuhapuskan krana mereka telah menghapuskan aku dr blog mereka...( errr...tapi ada gak yang dh hapus addrss aku aku biar gak apa...sbb apa...sbb aku suka blog dorg r. So sukati aku r... ) xdela jahat sgt pun aku nih...hehehehe =p

Aku tidak mahu bersikap kejam...tetapi utk sesekali menjadi Aizat juga Eny ( muehehehe ) ~ sorry guna nama korg utk kekejaman ini ~...kali ini aku mementingkan diri sendiri. Blog aku. Hak aku...=D

Hmmm...barangkali juga kerana aku kurang aktif berblog kbelakangan ini. Ahhh...apa kisah...

Utk owner2 blog yang masih memahatkan addressku pd blog kalian mekasih aku ucapkan...bukan gilakan populariti...tetapi aku akan berundur jika aku tidak diperlukan dalam hidup kalian...( perghhh...ayattt...ahaks... )

4 comments:

  1. Assalamualaikum...
    Amboih, lame sungguh tak dengar khabar kan??? Lupe la plak yang akak ni dah kawin ekekeke... maklum la ramai sangat kengkawan blogger nak memorize. Kekadang tersasul la plak!!! Sowi erk akak...

    Ape ape pon, selamat Hari Raya Aidilfirtri. Famaly amacam? Semoga ceria dan happy selalu!!!

    Kreuger®

    ReplyDelete
  2. ~KREUGER~

    ERK...incik kreuger...saya lum kawin r...
    errr...ni cam silap comment je nih? nk comment tpt len ni kot...tmasuk sini?muehehehe.... =)

    ReplyDelete
  3. tenkiu....cause I'm still in ur list.....hehehehe

    so...caner s2dy...jgn tension maaaa, sap sap soooiii jer s2dy tu...wakakakaka

    asgnmt manyak..????? biasa laaa tu, kl tadek asgnmt bkn s2dy namanya....yg mn ada poblem kasik taw CM....kot2 boley tolong :)

    p/s : dah final year ni makin kronik plak penyakit "M" ni...aduihhhh

    ReplyDelete
  4. ~CM~
    Penyakit 'M'= Mengong...aduhai...makin bebal la otak ku...ahaks...

    CM...t nk pnjam buku nota...( nk bli trus bely ka CM? ) ngiahahaha...

    siyes nih... =)

    ReplyDelete

Tinggalkan jejak anda dengan komen - komen yang membahagiakan buat penyeri hari =)

Thanks~

~THANK YOU~

~THANK YOU~
From Inside Me