Thursday, 23 October 2008

3 Nu En+Ry

  • Para Sahabat Yg Dikasihi...

Terima kasih pd kengkawan cyber 'yg mana yg berkenaan' yg sllu melawat blog aku yg xseberapanya ni...serta memberikan komen2 yg menaikkan semngat aku utk terus berblog xpcially Bro CM, Bro Kreuger n Sis Lia...tengkiuuuu... =)

Maka dgn kerajinan yg ada...3 entry baru telah aku postkan...( sila scroll ke bwh... )...

Kalo xikutkan mata & ngantuk, mau dekat 8 entry nk aku postkan lg...Tp memandangkan aku terpaksa bekerja & memandu pulang ke kampung keesokkan harinya ( dibaca 'hari ini' ) maka...aku tangguhkan dulu entry2 tersebut....

Aduhai...Nite!

4 comments:

  1. halaaa...mende kecik jer,
    bkn kena tol pon datang sini,
    kalau kena tol pon tadek masalah,
    boleh claim ngan "Cik Abang".. ;)

    p/s: semangat CM blum naik ni...caner??? penyakit "M" menjadi2 plak kebelakangan ni...assignment pon tk stat buat2 lagi...hampehhh btul

    ReplyDelete
  2. huhuhu... =(
    abg pn slalu mlawat n baca blog syg gak.
    huhuhuhu....

    ReplyDelete
  3. Salam Cik EleEa... per cer???
    Ahaks~ Besarnye laa name Kreuger tulis dalam entri ek. sampai naik segan plak Kreuger... kalau CM tuh tak pe laa... sebab die pon besar orangnye~ kui kui kui...

    Ape ape pon... kuatkan semangat untuk terus berkarya dalam bidang blog worait....

    *kalau kreuger tak komen kat sini, tak bermakne kreuger tak datang menjenguk... kekadang kite pon jadik silence reader :-p~

    Ok EleEa... semoga ceria sokmo~
    Kreuger®

    ReplyDelete
  4. ~ Bro CM ~
    Laaaa...kalo CM nk tau...dh lama dh eleea dpt pnyakit 'M' 2. Assgmnt dh antar 1 pun kira bagus dh 2. Yg lelain haram xsiap lg. Ni baru sudah update bahan.

    Aduhai...tahla...sakit pale ni ha kalo pk byk2...+ lg assgmnt grouping. Kena lak ada mmber yg suka memaksa lak 2...letih dibuatnya...hmmm...

    Anyway thanks skali lg sbb sudi jengah kat sini...tq...tq... =)

    ~ ABANG ~
    Errr...kalo xsilap org highlight kan kwn cyber kan?...aduhai....nk turun pangkat ke? ahaks =)

    Ye la...ye la...mekasih gak la...hehehe =D

    ~ Bro Kreuger ~
    alamak aiii Bro...cam x paham2 je... =) kipas msti baik punyer...kalo x abis r can nk dpt logo lawa...ngiahahaha...

    juz jokin...bkn pe...ekceli...Bro bdua ni la rsnya yg rajin kasik eleea komen. baru rasa cam blog ni wujud sket...kalo x...alahaiii...nk cite pun maleh!...huhu...tq...tq

    ReplyDelete

Tinggalkan jejak anda dengan komen - komen yang membahagiakan buat penyeri hari =)

Thanks~

~THANK YOU~

~THANK YOU~
From Inside Me