Friday, 7 March 2008

Pilihanraya Umum

Esok 8 Mac 2008 ~ Tiba saat mengundi utk seluruh rakyat Malaysia ( yang berdaftar sahaja ) utk keluar menunaikan tanggungjwb masing2. Tapi esok pg aku keje. Aku punyai tanggungjawab lain. Memandangkan Papa dan keluarga akan turun ke Kuantan pd hari pilihanraya berlangsung, disebabkan hal itu aku tidak pulang utk menunaikan tanggungjawab aku sebagai warga negara Malaysia ( sebagai pengundi ).

Kami semua akan turun ke Paka esok. Bukan aku tidak mendaftar utk mengundi ~ namaku tersenarai. Semangatku juga berkobar2 utk merasai suasana mengundi memandangkan ini adalah pengalaman mengundi yang pertama buatku setelah namaku tersenarai. Malangnya pengalaman yang jarang datang ini tidak dapat ku kecapi. Masih bernyawakah aku utk menanti kembalinya saat seperti esok?

Hanya masa yg menentukan.

Tadi aku dapat panggilan drp Abg Heri yg menjemputku utk ke majlis perkahwinannya dgn Zafira pd 22 Mac ini. Semoga Abg Heri berbahagia. Ada kisah antara aku & dia. Suka & duka. Tawa & tangis. Sewaktu aku di ASTRO dulu Abg Heri byk membantu & aku sudah menganggapnya seperti seorg abg. Zafira juga...merupakan salah seorg teman yg baik. Insya Allah, aku akan cuba meluangkan masaku utk menghadiri majlisnya. Insya Allah...

p/s : Soalan lazim buatku....BILA LAGI?

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan jejak anda dengan komen - komen yang membahagiakan buat penyeri hari =)

Thanks~

~THANK YOU~

~THANK YOU~
From Inside Me