Thursday, 13 December 2007

Risau.....


Mata kiri aku bergerak lagi...aku harap tiada apa yg buruk berlaku. Mmg terasa ketidak keselesaan pd diriku beberapa hari yg lepas. Tidak tahu apa yg kurisaukan. Besok aku akan berangkat ke bahagian Selatan atas tiket lawatan kerja ke pejabat Melaka & sebuah ladang di sana. Juga turut mengambil kesempatan menghadiri kenduri kahwin seorang rakan sepejabat ( Harry ). Hmmm...ni pun satu hal lagi yg menyebabkan seakan - akan ada butterflies in my stomach...perasaan yg sgt tidak keruan. Dlm keadaan banjir sebegini???? Namun aku xdapat menolak utk menyertai rombongan tersebut. Harry boleh dikira sbg kawan baik aku. Tiada salahnya aku memeriahkan majlisnya.


Walaubagaimanapun, aku ada menerima e - mail drp seseorg yg mngatakan bahawa tidak baik mmprcayai ssuatu perkara dgn kepercayaan akan terjadi sesuatu perkara tidak baik drpnya ( secara ringkasnya ). Mata kiriku bergerak...mngkin ssuatu perkara buruk bakal berlaku? Itu termasuk kah?


Aku takut terjadi sesuatu perkara buruk lagi dlm hidupku selepas kematian Moggy Mog ( juga ada kaitan dgn gerakan pd mata kiriku... ). Aku tidak mahu sebarang perkara berlaku kpd Papa, Mama, Jiji, Baby, Ann, Naim, Abg, Mummy Abg, Abh Abg, Wani, Biela, Shoei, Gary...mahupun ahli keluargaku yg lain, juga rakan - rakanku...


Jangan berlaku apa - apa pd mereka. Ya Allah peliharakan mereka Ya Allah, kalangan insan - insan & makhluk kesyanganku. Jauhkan sebarang malapetaka Ya Allah....


p/s : Mungkinkah ia ada kaitan dgn diriku? Akan berlaku sesuatukah kepada diriku? Ya Allah peliharakan diriku jua...AMIN

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan jejak anda dengan komen - komen yang membahagiakan buat penyeri hari =)

Thanks~

~THANK YOU~

~THANK YOU~
From Inside Me