Thursday, 13 December 2007

Penghujung Tahun 2007

Alhamdulillah...sesempurna aku sbg sorg insan...dilahirkan ke dunia sbg khalifah Nya...masih disambung nyawaku...menitip kehidupan di alam yg nyata ini...

Penghujung tahun 2007 menyaksikan banyak kisah berlaku dlm hidupku dlm bulan - bulan di dalamnya..bermula Januari sehingga Disember 2007 merakamkan pelbagai rentetan peristiwa yang menyempurnakan hariku. Melengkapkan siang dan malamku.

Usiaku baru shj memasuki 25 Oktober tahun ini. Tahun ni juga aku dh settle kan semua yang diperlukan untuk confirm bagi jawatan yg aku sandang sekarang...Alhamdulillah...semuanya selesai pada tahun ini juga ( 2007 ).

Peperiksaan Penilaian Tahap Kecekapan ( PTK ) juga telah aku jalani. Alhamdulillah...aku dapat aras ke - 3 untuk kedua- dua paper daripada 4 aras ( yg mana melayakkan aku untuk kenaikan pangkat dan gaji sekaligus ). Memandangkan aku telah mmprolehi aras 3 drp aras 4 td, maka secara langsungnya keputusan itu melayakkan aku utk kelayakan temuduga kenaikan pangkat nnt. Insya Allah jika rezeki ku ada.

Aku bersyukur sgt dgn anugerah dr Allah :

-Jwatan

-Ekonomi

-Pendidikan

-Exam

-Life

-Love

Banyak lg yg xtmmpu aku nyatakan di sini. Aku trllu mewah dgn rahmat dr Allh yg xdpt aku nyatakan mengikut kategori. Jika diikutkan semua nak aku senaraikan. Segala nikmat yg dilimpahkan untukku.

Alhamdulillah.


Berlalu 2007,

Kenangan manis tersemat,

Kenangan pahit terpahat,

Kujadikan teladan,

Dalam menyempurnakan azam 2008...


Insya Allah

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan jejak anda dengan komen - komen yang membahagiakan buat penyeri hari =)

Thanks~

~THANK YOU~

~THANK YOU~
From Inside Me