Friday, 16 November 2007

Sehari Dalam Aku


Hari ni aku rs letih sgt. Smpai 3 meeting aku kena attend utk hari ni shj. Penat. Penat mndengar. Mujurla hari ni hari Jumaat. So break lama sket hari ni...sbb kaum Adam nk tunai solat Jumaat. Mmndangkan keletihan yg amat gt...kul 12.15 tgh...sebaik shj bell punch card 2 bunyi...aku melangkah pnuh 'kelunyaian' menuju ke kereta & mmndu separuh lalok balik ke rmh.

Tiba di rumah...setelah mnyalin pakaian...aku mnghmpaskan diri ats bed. Sedar2 alarm clock aku bbunyi. Aku bgun...brsihkan dri & bsiap2 smula utk ke pejabat semula. Dlm keletihan yg xhabis lg, meeting terakhir aku hadiri. Tp ni meeting yg best pnya sbb aku skang dh jd ahli baru utk kelab paintball KPDN & HEP under XSAC ( Action Sports Adventures Club ). Walaupun aku sbg ahli baru...peranan aku agk besar dlm kelab ni. Aku dilantik sbg setiausaha kelab. Hmm...cabaran tuh!

So penampilan ptama & ter'sulung' aku adalah pd 24hb November 2007 ( utk sesi latihan bsama & suai kenal antra ahli walaupun semua kalangan ahli aku dh kenal...huhu... =) ) Projek selepas 2 ialah pd 01 November 2007 di Universiti Malaysia Pahang.

So...kalau diikutkan...satu keje apa pn aku xwat hari ni mlainkan mnghadiri meeting...meeting...meeting...


No comments:

Post a Comment

Tinggalkan jejak anda dengan komen - komen yang membahagiakan buat penyeri hari =)

Thanks~

~THANK YOU~

~THANK YOU~
From Inside Me