Sunday, 7 October 2007

Selamat Hari Raya Aidilfitri...



SeLaMa+ HaR! RaYA A!d!lf!+r! BuaT SeLuRuH UmA+ !SLaM SeLurUh DuNia...


Esok ~ 11 Oktober 2007...aku akn grak blik Klang..naik bas sesama dgn 2 lg hsemate aku...byk brg nk bwk...kuih...baju baru. Emmm...xpela...t dh kuar kete baru 2 snng sket ( sbb auto ) ...hrp2 loan aku llus. Letih sgt ari ni. Nk menaip byk pn xlarat...( aku kt opis skang...brg xpack lg... - tido lwt lg la lg aku mlm ni!.. ) Bdn aku pn rs lemah je...tangan aku sblah kiri pun xleh nk melasak sgt...pehal tah...2 3 ari ni rs sengal je...nk kata angkat brg berat xgak...xtau apa dh jd...hrp2 sok ok...byk brg nk kena angkut dr tingkat 3 ke bwh...hmmmmm..........


CHoW.....

Hari ini Dlm Sejarah :
Malaysia telah menghantar seorg angkasawan Negara , Dr. Sheikh Muzaphar Shukor ( dlm Program Angkasawan )

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan jejak anda dengan komen - komen yang membahagiakan buat penyeri hari =)

Thanks~

~THANK YOU~

~THANK YOU~
From Inside Me